Vårkänslor och del prov ett!

Ja då har en hel helg gått och jag är helt slut, har väl vart spänd över de här del ett provet i ett halvår snart och nu är de ÄNTLIGEN gjort. Vilken avslappning, kroppen och hjärnan är helt slut! Gårdagen var nästintill hemsk men ändå bättre än den skräck dagen jag förväntat mig. Blev såklart krångel med skägg modellen så tredje gången gillt fixa jag en ny eller Anna min gudinna gjorde de! Och som en smäck på de fick jag B på skägget. SMACK! 
Resten av grejerna som blev godkända var jag också super nöjd över men sen var de teori provet, herrklippningen och färgen som inte blev godkända som ska göras om! Men är nu ändå stolt över att jag klara mig igenom dagen och jag kämpa fan in i de sista! Och jag vet innerst inne att jag kan de andra så vafan nu kör vi uppladdning till nästa prov, men först ska jag ta ett lååååångt djupt andetag och bara vara. 
En bild från min lediga fredag, uppladdning inför provet!
 
Hela helgen har ju bara skrikit vår men har inte kunnat njutit av de riktigt förns idag! Fukking WUNDERBART! Man mår fan mycket bättre av sol. Bara älskar! Carro och C.O kom hem idag så käka lunch med dom och drog sen hem för en dag i solen med la familia. Jätte mysigt, fika och pappa och jag testa draken som låg i förrådet, hahaha va som tio igen. Nu kollar jag på prison break och ska väl typ sova. Imorgon är de egen hårvård så blir äääääntligen av med min utväxt. 
En bild från fantastiska söndagen.
 
Och tack till alla amazing friends jag har där ute som peppat och trott på mig. Love till er!
Vardagen | |
#1 - - Anna-Karin:

Du är bäst <3 <3 <3
//kramar från moster

Upp