Update

Ja då var de måndag. Förra veckan bara flög iväg, skola på onsdagen sen praktik på torsdagen.
En ombré jag gjorde i onsdags. 

 Fredagen va jag och Ludde på promenad på morgonen, efter de lunch i Signes och Erks lägenhet och bil besiktning på de. Efter de drog man till kusin på middag.
En liten luddis på promenad! 🙈

 På lördag va de fullt upp igen åkte till Lövstabruk för modevisning vid två tiden och var hemma vid tio drog direkt till fiket för lite alkohol och sen swisha som natten förbi och jag la mig hemma i sängen vid halv fem/fem på morgonen.
Bästa 💕
"Kan du inte ta kort på mig" 

 Söndag var de "upp med tuppen" halv nio gick man upp sen iväg till Leos. Jisses. Konditionen fick sättas på prov men tror fan jag har roligare än barna många gånger. Efter Leos packa jag och städa å träffa Tove och linda sen har det vart lugnt. Snart går bilen mot Köping för en vecka borta! 😏
En bild från Leos på busungarna! 


Hejpaaaa, viiii hörrssss!

Vardagen | |
Upp