Lyckligaste flickan i ett par skor.

 
Ja då får man försöka ge bloggen ett försök igen, har faktiskt velat skriva länge. Mest för min egen skull. 
Livet rullar på. Jag Jenny är 18 år, 3 dagar till gesällprov, 53 dagar till studentskivan, 71 dagar till Linnéa är hemma från USA och 86 dagar till studenten. Lite av de min framtid bjuder på just nu, inge jobb och de ger ju inte mycket på mitt ekande konto. Så är inte mycket planerat för sommaren än så länge utan hoppas på de bästa, inom jobb, kompisar, ja allt. Haft de jävligt tufft senaste tiden om man får säga så, usch för människor ibland alltså. Kan va de finaste man har omkring sig om de är rätt människor men om de är fel så kan de verkligen vara både hjärtat och hjärnan som lider av de. 
Hängt en helg i Örebro och är väl bästa helgen på länge, helt klart. Trevliga människor och världens bästa kusin, så hoppas på jobb till i staden jag älskar.
Nu ska jag ta och sluta ögonen för att orka med morgon dagen, ska ju trotts allt träffa Linnéa som helt plötsligt va hemma i kommunen eller ja Sverige överhuvudtaget och blödig som jag är grät jag när jag hörde de. Haha,
Vardagen | |
Upp