Dag 3 och 4

Dagarna ser likadana ut här. Nästippen i böckerna om jag inte sitter bakom ratten. De har gått bra hittills tycker ja! Segt med pluggningen bara, har ju aldrig vart min grej så är väl inte jätte förvånad. 
Lunch paus i plugget. 

Ärligt talat har jag väl inte tagit hem en bok jävel i försök om att plugga till ett prov så tufft är de, medicinen gör de inte bättre så har bestämt att inte ta den så länge jag är här. I samma stund som jag sluta med den läste jag att de inte va så bra att köra på den, bra där jenny!
Imorgon blir de hem efter jag plöjt igenom dagen med en dubbel lektion och sen halkbanan. Får se hur de går, håller tummarna! 
Inget planerat inför imorgon mer än att jag ska få äta mat igen. 
Men kan inte säga att jag längtar hem till bruket, nej tvärtom vill bara flytta därifrån nu. Och höst kanske den önskan går i uppfyllelse, vem vet?😏
FaceTime med Linda idag igen, fan vad glad jag är att du finns! 💕
Vardagen | |
Upp