Falun & lagfest

FALUN 28/3 
En helt jävla amazing väder bjöd Falun på☀️
Bästa vän 👭
Selfie sticken va med i högsta hugg! En groupie! 👪
Ett grod perspektiv va ju ett måste med kusin vitamin 🐸


Dagen i övrigt va awesome, fantastiskt väder, bra människor och god öl!😏 

Lagfesten långfredag


Kvällen börja redan 4 då vi sågs typ alla damer hemma hos mig, tycker om detta lag så enormt! 


Ja de va den sista bilden jag hade från i fredags, min trogne fylle vän somna 7 efter vi shaked som as på scen. Tror jag va hemma efter två tiden, men var lagom med tanke på vilken tid vi börja! Haha grym avslutning! 
Längtar till våran sommar reunion 😏

Eftersom jag vart himla dålig på att uppdatera fick ni de här, de speciella som hänt på sistone. Imorgon börjar verkligheten igen, hej skola hejdå mitt livliga jag. 


Vardagen | |
Upp