Börja bra nästan intressant.

Ja dagen börja ju bra i alla fall. Steg upp till skolan (inte som en solstråle dock, lämnar nästintill aldrig sängen glad). 
Väl i skolan va de fan skönt att va tillbaka, träffa alla i klassen och få lite "normal" vardag igen. 
Tog ett stort beslut i skolan och jag är/var på rätt väg. En väg som jag inte ens tänkt tanken på att gå och en väg som jag blivit förbannad om någon nämnt. Hoppas att de ger en positiv påverkan på mig, dåligt kan de iaf inte bli! 

Hej jag heter jenny, vart borta i två veckor och ser ut som jag slaggat i en husvagn under tiden. ✋ 

Väl hemma träffa jag Tove och Linda, sen vidare till Carro och sen träffa jag Anna. Ja vi hade ju lite att prata om kan man säga. Och kan inte ljuga om att mina egna ord fick mig inse vilken jävla idiot jag är. Eller ja, fuck va dum och osmart jag är. 
Men aja, ny dag imorgon nya tag. Jätte skönt att prata ut med Anna och älskade att få träffa henne igen. Men fick mina tankar att gå på snurr... 
Hoppas på sömn över natten för att orka med en praktik dag imorgon. Trots allt helg efter så lite får man bita ihop. 

Godnatt! 
Vardagen | |
Upp